Ēdamās sēnes

Šeit ir ēdamo sēņu saraksts: http://latvijas.daba.lv/augi_senes/senes/vasaras.shtml#v6
un
Sēņotāja ceļvedis - MAMMADABA - MAMMADABA

Tur ir minētas daudzas..
Es ņemu tikai tās, kuras pēc skata nepārprotami var atpazīt (Es atpazīstu).

Es ņemu: Baravikas, Bekas, Bērzlapes, Pienaines (šeit ir jābūt uzmanīgam), Gailenes.
Nav tak grūti iemācīties, kā izskatās 5 sēnes.

Šajā blogā daudzas ir pieminētas un nofočētas.

Šogad es arī aizmetu dažas purvabekas uc, jo nezināju precīzo to izskatu.
Zināmās sēnes tu atradīsi vienmēr! Neriskē ar kaut kādu līdzīgu "A varbūt ir"! Met ārā!
Nākamajā stigas malā būs bekas vai gailenes! :)

Es neieteiktu arī smaržot vai garšot nezināmu sēni. Vai nu tu zini to sēni vai nezini - punkts!

Nekādas nepazīstamas Dižsardzenes, Tintenes, Celmenes, Atmatenes, Čigānenes utml. es neņemu, jo man pietiek ar tām, ko es pazīstu.

Indīga mušmire (10-09-2011):
Neēdama un indīga mušmire

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru